Campania isi propune sa vorbeasca despre farmecul lucrurilor considerate desuete din viata noastra de zi cu zi, fiind, in acelasi timp, un semnal de alarma impotriva conformismului si brand-izarii lumii in care traim. In acest sens, membrii Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare planuiesc o serie de mici evenimente ce vor prezenta aspecte fermecatoare ale vietii si cu ocazia carora isi propun sa demonstreze ca lucrurile cu adevarat frumoase nu au varsta.


Evenimentele anterioare acestui targ vor fi realizate sub semnul neconventionalului si vor fi anuntate publicului pe masura ce vor avea loc, pentru a creste eficienta si a obtine reactia dorita din partea celor care vor lua parte voit sau intamplator la ele.

Ana Hristea, coordonator al campaniei „Farmecul lucrurilor fara varsta”, declara: „Promovam o atitudine inteligenta asortata cu haine no logo, handmade si vintage. Pentru ca apreciem farmecul lucrurilor fara varsta si atitudinea neconventionala promovata de invitatii la acest targ. Pentru ca hainele ne poarta personalitatea si le transmit celor din jur modul in care ne raportam la frumusete. Aceasta actiune este, speram, prima dintr-o serie de astfel de targuri organizate de Prime Romania cu sprijinul designerilor romani, fie ei cunoscuti sau mai putin cunoscuti”.

In finalul campaniei, initiatorii acestei campanii isi propun sa organizeze cel mai aerisit si demn de vizitat targ de produse vintage din Bucuresti; pe scurt, un eveniment marca PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Comunicare si Relatii Publice.