Chiar daca gradul de ocupare a fost conform targetului initial, in jur de 80%, compania a fost nevoita sa renunte la zborul spre Bucuresti, care nu era unul profitabil anunta Wall-Street.
“Speram ca joint-venture-ul dintre Air France KLM si Delta Airlines sa ne creasca cota de piata in Romania, insa compania a fost nevoita, pe fondul recesiunii, sa redimensioneze zborurile spre anumite destinatii, si a decis sa nu mai zboare in Romania. Competitia pe acesta ruta era una foarte acerba si in aceste conditii tarifele practicate de Delta nu acopereau costurile de operare”, a explicat Alexandru Dobrescu directorul pentru Romania al Air France KLM.
Delta Air Lines, cea mai mare companie aeriana din lume incepand cu 2008, a intrat pe piata locala in iunie 2007 dupa o pauza de aproape zece ani.
“Speram ca joint-venture-ul dintre Air France KLM si Delta Airlines sa ne creasca cota de piata in Romania, insa compania a fost nevoita, pe fondul recesiunii, sa redimensioneze zborurile spre anumite destinatii, si a decis sa nu mai zboare in Romania. Competitia pe acesta ruta era una foarte acerba si in aceste conditii tarifele practicate de Delta nu acopereau costurile de operare”, a explicat Alexandru Dobrescu directorul pentru Romania al Air France KLM.
Delta Air Lines, cea mai mare companie aeriana din lume incepand cu 2008, a intrat pe piata locala in iunie 2007 dupa o pauza de aproape zece ani.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Delta Airlines renunta la cursa Bucuresti-New York.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Delta Airlines renunta la cursa Bucuresti-New York.