Este vorba de asocierea S.C. TBWA Bucuresti SRL – S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult SRL – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA.
"Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar - economice a companiilor si a celei tehnico - profesionale a consultantilor inscrisi in competitie", se arata in comunicatul ministerului.
Potrivit ministerului condus de Elena Udrea, din cei 13 ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate in caietul de sarcini. Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).
In urma evaluarii tehnico - profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caietul de sarcini doar trei au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.
In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.
"Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar - economice a companiilor si a celei tehnico - profesionale a consultantilor inscrisi in competitie", se arata in comunicatul ministerului.
Potrivit ministerului condus de Elena Udrea, din cei 13 ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate in caietul de sarcini. Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).
In urma evaluarii tehnico - profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caietul de sarcini doar trei au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.
In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Trei finalisti in licitatia pentru brandul turistic al Romaniei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Trei finalisti in licitatia pentru brandul turistic al Romaniei.