Programul, in valoare totala de 198.820 mii euro, a fost realizat cu sprijinul UE, un procent de 70,52% fiind reprezentat de fonduri Phare, primul proiect realizat de Cora cu ajutorul fondurilor Phare. Potrivit reprezentantilor, 80% din fonduri s-au primit la demararea proiectului, urmand ca restul de 20% sa fie alocati in urma rezultatelor finale."Desi in aceasta perioada dificila bugetul resurselor umane s-a diminuat, proiectul finantat de Uniunea Europeana constituie o investitie importanta in capitalul uman al companiei", a declarat Thierry Destailleur, director Cora Pantelimon.
Programul este destinat unui numar de 90 de angajati din cadrul companiei, care vor beneficia de cursuri de formare profesionala. In urma trainingului, acestia vor primi diplome de calificare recunoscute national. Scopul proiectului il constituie implementarea unui program de formare profesionala, in vederea cresterii adaptabilitatii la locul de munca si a nivelului de productivitate si competitivitate, fiind vizati in mod direct clientii, care vor avea parte la randul lor de servicii de calitate din partea personalului.
Pentru sustinerea proiectului, CORA Romania a cooptat firme renumite de training si consultanta. Printre parteneri se numara Cefora Corp, care se va ocupa de instruirea in cursurile de Vanzari, Gestiune si Management, si Floyd Advertising&Design, avand rolul de a asigura dobandirea unor competente complexe in ceea ce priveste HACCP si Siguranta Alimentara.
Urmatorul hipermarket din Romania va fi inaugurat in Capitala, in centrul comercial Sun Plaza din Berceni, preconizat a fi deschis la finalul acestui an, pentru care vor fi recrutati aproximativ 900 de angajati.
Din prisma perioadei de criza, Cora Romania se declara pro-economie, insa incurajeaaza investitiile in capitalul uman. De asemenea, reprezentantii Cora au precizat ca nu au fost nevoiti sa faca disponibilizari si anunta posturi manageriale libere, dar si solicitari de angajare, in crestere cu 20-30% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Programul este destinat unui numar de 90 de angajati din cadrul companiei, care vor beneficia de cursuri de formare profesionala. In urma trainingului, acestia vor primi diplome de calificare recunoscute national. Scopul proiectului il constituie implementarea unui program de formare profesionala, in vederea cresterii adaptabilitatii la locul de munca si a nivelului de productivitate si competitivitate, fiind vizati in mod direct clientii, care vor avea parte la randul lor de servicii de calitate din partea personalului.
Pentru sustinerea proiectului, CORA Romania a cooptat firme renumite de training si consultanta. Printre parteneri se numara Cefora Corp, care se va ocupa de instruirea in cursurile de Vanzari, Gestiune si Management, si Floyd Advertising&Design, avand rolul de a asigura dobandirea unor competente complexe in ceea ce priveste HACCP si Siguranta Alimentara.
Urmatorul hipermarket din Romania va fi inaugurat in Capitala, in centrul comercial Sun Plaza din Berceni, preconizat a fi deschis la finalul acestui an, pentru care vor fi recrutati aproximativ 900 de angajati.
Din prisma perioadei de criza, Cora Romania se declara pro-economie, insa incurajeaaza investitiile in capitalul uman. De asemenea, reprezentantii Cora au precizat ca nu au fost nevoiti sa faca disponibilizari si anunta posturi manageriale libere, dar si solicitari de angajare, in crestere cu 20-30% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cora isi formeaza angajatii cu fonduri Phare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cora isi formeaza angajatii cu fonduri Phare.