Autorii studiului au analizat date colectate cu ajutorul sistemului electronic Pathtracker - un dispozitiv atasat de cosul de cumparaturi, care emite un semnal la fiecare cinci secunde, pentru a urmari itinerariul cumparatorilor. Cercetatorii au comparat datele obtinute prin intermediul Pathtracker cu cele de la scannerele de produse aflate la casele de marcat, dintr-un supermarket din estul SUA, cu scopul de a crea un raport complet privind obiceiurile de cumparaturi ale consumatorilor.
Potrivit concluziilor studiului, desi consumatorii se arata atrasi de zonele aglomerate, ei sunt mai putin dispusi sa cumpere ceva, odata ajunsi in magazin, re;ateaza NewsIn.
Studiul a mai confirmat o ipoteza a cercetatorilor, aceea ca, dupa cumpararea unui produs sanatos, consumatorii au tendinta sa cumpere ceva dintr-o categorie viciata.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Consumatorii sunt atrasi de aglomeratia din magazine, dar nu fac neaparat cumparaturi.