Subiectele Conferintelor sunt alese astfel incat sa ofere informatii complete despre cum poate fi obtinuta performanta in domeniul comunicarii. Participantilor li se vor da exemple concrete de strategii de comunicare sau “ponturi” pe care nu le-ar putea gasi in niciun manual.

Unele din cele mai importante nume de invitati, subiectele despre care vor vorbi si calendarul conferintelor pot fi gasite si pe site-ul evenimentului.

Fiecare zi de Conferinte este impartita pe 3 categorii:

  • I. “Laboratoare de disectie” (intre orele 12:00-14:00). Aici, invitatii vor analiza o serie de campanii celebre si toate etapele prin care au trecut: de la planificarea strategica la tactici si la rezultatele obtinute. Scopul acestor “laboratoare” este sa le ofere participantilor inspiratie si sa ii invete sa gandeasca in mod corect o campanie de comunicare.
  • II. Intalniri cu personalitati de top si incursiuni in culise (intre orele 14:30-16:30). La mijlocul fiecarei zile de Conferinte vor avea loc intalniri cu personalitati de varf din zona comerciala sau cea politica.
  • III. Intalniri pentru largirea orizontului de cunoastere (intre orele 17:00-19:00). Fiecare zi de Conferinte se va incheia cu o intalnire care urmareste sa le deschida participantilor noi perspective de cunostere.

Participarea la Conferinte este gratuita, insa intrarea se face doar pe baza listei de confirmari.

Olimpiadele Comunicarii reprezinta cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.