Directorii din municipalitate sustin, insa, ca pe viitor crearea altor culoare unice va fi mai problematica. Astfel, seful Directiei de Transport din Primarie, Ion Dedu, a spus ca alte culoare unice pe liniile de autobuz vor fi dificil de realizat din cauza celor care parcheaza pe prima banda de circulatie.
Pe primul culoar unic, pe linia tramvaiului 21, au fost deja terminate lucrarile la instalatiile de semaforizare care au fost puse la intersectii si treceri de pietoni, a declarat Ion Dedu. Acesta a precizat ca mai urmeaza sa fie delimitata clar linia de transport de restul soselei.
Lipsa culoarelor unice face dificila de realizat planificarea calatoriilor in Bucuresti si scade, implicit, interesul cetatenilor pentru transportul public, au recunoscut directorii din primarie. Acestia spun ca bucurestenii nu vor fi interesati de transportul public daca nu isi pot planifica calatoriile, ceea ce inseamna atat informarea calatorilor asupra duratei calatoriei si timpul in care mijloacele de transport ajung in statii, dar si respectarea graficelor de cursa de catre mijloacele RATB.
Dincolo de culoarele unice, transportul public depinde si de prioritizarea mijloacelor de transport in comun in intersectii.
Tot legat de transportul public, Ion Dedu a precizat ca in acest an vor fi create zece parcari la intersectiile din Capitala. Acestea vor fi conectate la mijloacele de transport in comun, astfel incat cei care vin din afara Bucurestiului sa nu mai intre cu masina in oras si sa prefere transportul public.
Legat de locurile de parcare, directorul Directiei de Investitii din Primarie, Bogdan Hreapca, a spus ca peste trei ani, Bucurestiul va avea inca 7.500 de noi locuri de parcare in subteran functionale, amenajate in opt zone. Alte parcari care se vor construi in urmatoarea perioada sunt 21 de parcari supraterane, realizate din structuri metalice usoare, a precizat Hreapca.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Primul culoar unic de transport public ar putea fi functional in trei zile.