Astfel, “TRAIESC, DECI MA ABTIN”, cartea scrisa de DR. Mihaela Bilic este bestsellerul anului 2008 cu aproape 90 000 de exemplare vandute. Cartea Danei Sota, “FRUMUSETEA SE INVATA” lansata in luna martie 2008 a fost cea mai bine vanduta din domeniul Beauty, cele 5000 de exemplare vanzandu-se rapid in numai jumatate de an de la lansare.

„Ne bucuram ca oamenii au inceput sa acorde mai multa atentie alimentatiei si frumusetii fiind satui de diete si produse cosmetice „minune”, declara Corina Pintilie, Manager, Coreus Publishing. „Tocmai de aceste carti au inregistrat un astfel de succes pentru ca se adreseaza tuturor, fiind cumparate de toate categoriile de public, indiferent de varsta, de statut social sau de buget pentru ca oamenii au inceput sa acorde mai mult credit specialistilor in nutritie si frumusete, in defavoarea sfaturilor vecinelor sau prietenelor”.

"Oamenii cumpara cartile celebritatilor intrucat acorda foarte multa incredere persoanelor publice si vor sa le urmeze sfaturile in speranta de a arata cel putin la fel de bine ca ele. Ele se simt mai aproape de vedete deoarece le vad foarte des in mass-media si ajung sa recepteze mesajele lor ca si cand ar veni din partea unor prieteni”, considera Corina Pintilie.asa


Majoritatea oamenilor o cunosc pe Dana Sota din emisiunile TV pe care le-a realizat si din articolele de beauty din presa scrisa. Numeroase vedete precum Irina Schrotter, Gabriela Vranceanu Firea, Andreea Berecleanu, Malvina Cervenschi si, nu in ultimul rand Andreea Raicu, cea care a scris prefata cartii, se declara multumite de sfaturile Danei Sota intrucat aceastea se bazeaza pe o vasta experienta si pe pasiunea pentru acest domeniu.


La editura Coreus Publishing au mai aparut “In cautarea propriei frumuseti. Carte de machiaj” de Ana Maria Gorgonetu, “Silueta dincolo de mituri. Ghid de nutritie pentru silueta ta”, “O parte din lume…vazuta prin ochii mei” de Irina Nicolae, “Stil si inspiratie in coafura” de Monica Nemesu, “Totul despre chirurgia estetica” de dr. Parasca Sorin, s. a.