Din acest an, festivalul Internetics premiaza eficienta proiectelor online si cuprinde trei categorii de concurs: publishing, sectiune dedicata continutului online, servicii, categorie dedicata afacerilor online si o alta dedicata publicitatii si comunicarii online.

Cel mai nou criteriu introdus in competititie anul acesta, eficienta, va fi masurat prin raportare la obiectivele fiecarei lucrari inscrise si detine ca pondere 40 de procente in evaluarea lucrarilor inscrise. Celelalte criterii de evaluare sunt: continutul, fiind cotat cu 30 puncte procentuale din scorul total, usability (usurinta de navigare, functionalitatea link-urilor, etc.) cu 10 procente si design-ul tot cu 10 procente.

Inscrierile pentru competitia Internetics au inceput pe data de 14 iulie si se vor incheia pe 14 septembrie, iar formularul de inscriere poate fi completat pe pagina de internet a festivalului.

Jurizarea lucrarilor va tine cont de fiecare strategie aleasa in parte. Astfel, eficienta online este definita prin rata de conversie a utilizatorilor in abonati/clienti/membrii, frecventa accesarii site-ului, generarea continutului de catre utilizatori sau numarul de vizitatori directi, informeaza pagina de internet a festivalului.

Internetics este un proiect dezvoltat de Millenium Communications, companie infiintata in anul 1998, ca si agentie de relatii publice. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint si Gala Societatii Civile.