Dupa primele trei saptamani de campanie electorala in Capitala, candidatii la Primaria Generala si la cele de sector au cheltuit 866.200 de euro pentru publicitatea in presa scrisa, arata un raport intocmit de Institutul pentru Politici Publice, citat de MEDIAFAX. Potrivit studiului, campionul reclamei electorale este pedelistul Vasile Blaga, cu aproape 270.000 de euro, plus 12.000 de euro in precampanie.
Acesta este urmat la mare distanta de liberalul Ludovic Orban, cu aproape 85.000 de euro, plus alti 22.000 de euro investiti in precampanie si de pesedistul Cristian Diaconescu cotat la 86.218 euro. Candidatul PIN, Cozmin Gusa, a cheltuit si el in precampanie si in campanie aproape 40.000 de euro, in timp ce independentul Sorin Oprescu a cheltuit in jur de 11.000 de euro.
Acesta este urmat la mare distanta de liberalul Ludovic Orban, cu aproape 85.000 de euro, plus alti 22.000 de euro investiti in precampanie si de pesedistul Cristian Diaconescu cotat la 86.218 euro. Candidatul PIN, Cozmin Gusa, a cheltuit si el in precampanie si in campanie aproape 40.000 de euro, in timp ce independentul Sorin Oprescu a cheltuit in jur de 11.000 de euro.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Blaga - campionul publicitatii electorale in presa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Blaga - campionul publicitatii electorale in presa.