Majoritatea site-urilor romanesti au inregistrat scaderi in trafic ale numarului de utilizatori in perioada desfasurarii Summitului NATO de la Bucuresti.
Printre acestea, cele mai importante scaderi le-au inregistrat site-urile de joburi, editiile online ale tabloidelor, site-urile destinate publicului feminin, dar si site-urile de business. Explicatia este una destul de simpla: plecarea bucurestenilor in „minivacanta” cu ocazia summitului.
Printre acestea, cele mai importante scaderi le-au inregistrat site-urile de joburi, editiile online ale tabloidelor, site-urile destinate publicului feminin, dar si site-urile de business. Explicatia este una destul de simpla: plecarea bucurestenilor in „minivacanta” cu ocazia summitului.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Summitul NATO a redus si traficul pe internet.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Summitul NATO a redus si traficul pe internet.