200 de milioane de lei vechi, aceasta este taxa ceruta fiecarei organizatii pentru campania organizata de la centru acesteia adaugandu-i-se ce cheltuieste filiala la ea acasa. Totalul - circa 250.000 de euro - nu corespunde insa cu sumele pe care partidele le cheltuiesc in mod obisnuit intr-o campanie, nici macar cu cele pe care le declara. Grosul vine ca intotdeauna din buzunarul “sponsorilor”. Sloganul pe care acesti bani ar trebui sa-l promoveze nu spune nimic pentru masa de alegatori: “Populari in Europa, democrati in Romania”. Confortul pozitionarii in sondaje pare sa fi anulat si inspiratia democratilor pentru batalia electorala. Mai ales cand locomotiva partidului continua sa fie presedintele Traian Basescu, iar acesta nu se sfieste sa se implice in campania democratilor. De altfel, Emil Boc a anuntat ieri ca seful statului este invitat la lansarea candidatilor PD pentru Parlamentul European, manifestarea avand loc lunea viitoare, concomitent cu Consiliul National al partidului.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului PD si-a stabilit taxa si sloganul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului PD si-a stabilit taxa si sloganul.