Ca urmare a alegerii unui prelat conational pe scaunul apostolic, marile concerne auto germane au inceput, cu partiala discretie, batalia pentru onoarea de a deveni noul furnizor de Papamobile, relateaza presa germana.
Daca din mai 1981, adica de la atentatul comis asupra Papei Ioan Paul al II-lea, si pana in prezent aceasta onoare a revenit exclusiv concernului Mercedes-Benz, acum nu mai putin celebrele firme BMW, Audi si VW isi manifesta interesul de a produce astfel de modele unicat pentru Papa Benedict al XVI-lea. "Pentru orice firma producatoare de automobile este fara doar si poate o mare onoare sa creeze mijlocul de transport al Sfantului Parinte", a declarat un purtator de cuvant Audi agentiei germane de presa ddp. Concurenta bavareza nu s-a lasat cu nimic mai prejos: "BMW s-ar bucura in mod deosebit daca Papa ar recurge la una din limuzinele noastre blindate". La fel de hotarata s-a aratat si conducerea VW, care a indicat cotidianului de mare tiraj "Bild" ca intentioneaza sa tatoneze terenul in vederea negocierilor cu Vaticanul.
Astfel, din punctul de vedere al BMW, Papa Benedict al XVI-lea s-ar putea deplasa in deplina siguranta intr-un model Touareg, cu tractiune integrala, dotat cu traditionala cabina "papala". Batalia pentru Papamobil s-ar putea extinde insa dincolo de granitele Germaniei: concernele Fiat (Italia) si General Motors (SUA) au mai livrat, in trecut, limuzine blindate Vaticanului.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Batalia pentru Papamobil.