Turistii europeni care aterizeaza pe Aeroportul „J.F. Kennedy" in preajma Craciunului au valize imense, dar usoare. La plecare, bagajele lor sunt pline de blugi Abercrombie & Fitch, camasi Brooks Brothers, cravate Ralph Lauren. Pentru bogatasii de pe Batranul Continent, New Yorkul - cunoscut si sub numele de Big Apple (Marul cel Mare) - a devenit un fel de "Mecca" al shoppingului, relateaza presa spaniola.

Chiar daca au bani, unul din motivele pentru care oamenii "cu dare de mana" prefera sa mearga la cumparaturi in metropola americana este faptul ca pot beneficia de reduceri.

Datorita devalorizarii "bancnotei verzi", un gadget simpatic la New York - cum ar fi noul iTouch (un minicomputer portabil) - costa la Steve Jobs de pe Fifth Avenue cu o suta de dolari mai putin decat la Londra. Blugii Levis 501 cumparati intr-un "superstore" din Lexington Avenue sunt cu 58 de dolari mai ieftini decat in Europa - de exemplu, intr-un magazin din Regent's Street (din capitala britanica).