‘’Publicitatea in spatiu ar putea reprezenta o metoda prin care Agentia spatiala sa devina mai familiara publicului american si in acelasi timp sa obtina importante sume de bani’’, a explicat congresmanul californian, numarul doi intr-o subcomisie dedicata stiintei din cadrul Congresului american, subcomisie ce vizeaza bugetul NASA. El nu a facut nici o referire concreta la modul in care se va realiza aceasta publicitate in cazul in care legea pe care o sustine va fi votata de Congres. El a solicitat si alegatorilor sa avanseze propuneri pe site-ul sau de internet. ‘’Totusi, nu se pune problema sa punem inscriptii publicitare pe robotii pe care ii folosim in misiunile pe Marte sau sa instalam neoane pe Statia Spatiala Internationala’’, a subliniat el. Doug Cooke, responsabilul NASA pentru programele de explorare spatiala cu om la bord, a declarat pentru Wall Street Journal ca orice propunere de acest fel merita luata in considerare, precizand ca Agentia spatiala americana a mai tatonat aceasta idee in urma cu cativa ani.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului NASA ar putea vinde spatiu publicitar pe… Marte.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului NASA ar putea vinde spatiu publicitar pe… Marte.