Raportul bianual al celor de la centrul Pew Research, referitor la habitudinile informationale ale americanilor sustine ca tendinta generala este de crestere a consumului de stiri online, in timp ce un nou tip de consumatori, integratorii, devine vizibil. Astfel, aproximativ 23% dintre americani, majoritatea trecuti de prima tinerete, acorda stirilor majoritatea timpului lor petrecut online, devenind, la randul lor, propagatori ai acestora. Tot ei sunt si tinta preferata a advertiserilor.
Cei care pun internetul pe primul loc in topul preferintelor, 13% dintre cei intrebati, au in medie 35 de ani, 80% dintre ei au absolvit colegiul si, chiar daca citesc si ziare, o fac online.
Esantionul considerat reprezentativ de cei de la Princeton Survey Research Associates International e format din 3.615 adulti iar marja de eroare este de 2%.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului In SUA, televizorul ramane rege.