In experimente, unii participanti au fost rugati sa scrie despre sentimentele lor fata de propria moarte, iar altii au scris despre o procedura medicala dureroasa.
Apoi, participantii la studiu au fost rugati sa aleaga produse de pe o lista de cumparaturi sau sa consume dulciuri. Voluntarii care au scris despre propria moarte au consumat sau au dorit sa cumpere mai multe dulciuri decat ceilalti.
Apoi, participantii la studiu au fost rugati sa aleaga produse de pe o lista de cumparaturi sau sa consume dulciuri. Voluntarii care au scris despre propria moarte au consumat sau au dorit sa cumpere mai multe dulciuri decat ceilalti.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gandurile morbide cresc pofta de dulciuri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gandurile morbide cresc pofta de dulciuri.