Daca pana nu de mult, romanii asociau succesul numai cu bunastarea materiala si influenta, o cercetare recenta, realizata de Synovate, arata ca mentalitatea romanilor a suferit o modificare: 81% dintre cei 600 de respondenti, cu varste curpinse intre 18 si 64 de ani, sunt de parere ca a avea succes inseamna a fi apreciat, respectand regulile comunitatii. Acelasi procent considera ca oamenii de succes sunt experti in domeniu, in timp ce 78% asociaza succesul cu depasirea propriilor limite.
Calitatile necesare unui om de valoare nu mai sunt percepute a fi frumusetea, influenta sau puterea financiara, cat mai degraba dorinta de a reusi, performanta, deschiderea. Cercetarea Synovate arata ca, pentru a reusi, oamenii cred ca trebuie sa fie pasionati, sa evolueze in permanenta si sa creeze lucruri noi.
Calitatile necesare unui om de valoare nu mai sunt percepute a fi frumusetea, influenta sau puterea financiara, cat mai degraba dorinta de a reusi, performanta, deschiderea. Cercetarea Synovate arata ca, pentru a reusi, oamenii cred ca trebuie sa fie pasionati, sa evolueze in permanenta si sa creeze lucruri noi.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Frumusetea si banii nu mai aduc succesul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Frumusetea si banii nu mai aduc succesul.