Preotul bisericii „Sfantul Matthew din Oras” spune ca reclama are menirea sa faca oamenii sa se gandeasca la Craciun ca la povestea reala a unei femei tinere, sarace si necasatorite, care a ramas insarcinata.

„Incercam sa ii facem pe oameni sa se gandeasca la Craciun si sa aiba compasiune fata de oamenii aflati in situatii similare”, a delcarat Glyn Cardy pentru Channel 3 News.

Pe site-ul bisericii, oficialii spun ca au incercat sa evite mesajele sentimentale si banale obisnuite in aceasta perioada.

„Desi Craciunul este o sarbatoare optimista, cu Mos Craciun, cu reni, colinde si vasc, exista si realitati. Multi oameni sufera din cauza banilor, din cauza sanatatii, din cauza violentei”, este declaratia oficiala a bisericii, citeaza CBC.

Biserica nu este la prima reclama socanta pentru prima data. In 2009, ei au lansat o reclama in care Iosif si Maria erau in pat, dupa sex, cu mesajul „Saracul Iosif. Calea lui Dumnezeu a fost prea greu de urmat”. Anul acesta a lansat o reclama anti-discriminare pentru homosexuali.