- Indicatorul iritatiilor de scutec
- Indicatorul lungimii fustei
Urmatorul indicator apartine economistului George Taylor care a descoperit inca din 1920 ca mersul economiei se poate ghici si din lungimea fustei femeilor. Potrivit acestuia, cu cat fusta este mai scurta, cu atat economia este mai prospera, si invers.
- Indicatorul chelneritelor frumoase
Cu cat chelneritile restaurante sunt mai frumoase, cu atat economia unei tari se apropie de o perioada de recesiune. De ce? S-a constatat ca in intr-o perioada de criza si implicit de lipsa de clienti, patronii de baruri si restaurante angajeaza numai persoane frumoase, pentru a atrage astfel, mai multi clienti.
- Indicatorul consumului de alcool
Cu cat banii sunt mai putini, cu atat oamenii prefera sa consume bauturi alcoolice acasa, nu la restaurant sau bar. Astfel, efectele sunt devastatoare pentru unele companii, ce practic, traiesc din acest business. Iar acest lucru s-a vazut cel mai rau in perioada 2008-2010, cand numarul angajatilor din industria berii a scazut in Europa cu 12%.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul celor mai ciudati indicatori economici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul celor mai ciudati indicatori economici.