• Mr. Proper (Mr. Clean)

Agentia care a realizat lucrarea este Grey Worldwide Germania, iar clientul Procter & Gamble.Campania a fost lansata initial in noiembrie 2005, iar apoi a fost extinsa in alte tari europene, printre care si Italia. Campania consta in "albirea imaculata" a uneia dintre benzile trecerilor de pietoni din marile orase, despre care stim cu totii ca numai curate nu sunt.

  • Durex
Durex este la fel de ingenios. Clientul a folosit trecerile de la metrou pentru a aplica cate o imagine cu femei in costum de baie, asezate cu spatele. Cum este firesc, orice trecator trebuie sa impinga platforma pentru a traversa bariera, de aici desprinzadu-se si situatia haioasa. Agentia care a realizat reclama este BBDO din Santiago de Chile, pentru Reckitt Benckiser.

Data la care a fost lansata a fost iunie 2005, sub sloganul “You’re safe with Durex”. Titlul sub care s-a facut cunoscut acest concept a fost “Buds”.

Citeste integral pe wall-street.ro