- Mr. Proper (Mr. Clean)
Agentia care a realizat lucrarea este Grey Worldwide Germania, iar clientul Procter & Gamble.Campania a fost lansata initial in noiembrie 2005, iar apoi a fost extinsa in alte tari europene, printre care si Italia. Campania consta in "albirea imaculata" a uneia dintre benzile trecerilor de pietoni din marile orase, despre care stim cu totii ca numai curate nu sunt.
- Durex
Data la care a fost lansata a fost iunie 2005, sub sloganul “You’re safe with Durex”. Titlul sub care s-a facut cunoscut acest concept a fost “Buds”.
Citeste integral pe wall-street.ro
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului TOP: Cele mai ingeniose campanii publicitare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului TOP: Cele mai ingeniose campanii publicitare.