Idea a fost aceea de a marketa Danemarca in imaginatia turistilor straini, ca o tara in care este foarte usor sa intretii relatii sexuale neprotejate cu localnicele atragatoare, oricand dornice sa ii introduca in obiceiurile daneze. Campania a primit insa o serie de critici din partea site-urilor feministe.

"Povestea lui Karen arata ca Danemarca este un spatiu liber unde poti sa fii asa cum vrei sa fii. Filmul este o buna expunere a femeilor daneze, auto-suficiente si demne", a argumentat Dorte Kiilerich, actrita care a interpretat rolul lui Karen in acest spot, pentru publicatia daneza Politiken. "Spunem o poveste draguta despre o femeie moderna si responsabila care traieste intr-o societate libera si care isi asuma responsabilitatea pentru alegerile ei si ca sa faca asta se foloseste de comunicarea moderna", a mai argumentat actrita.

"Unde este povestea morala aici?", riposteaza criticii acestei campanii.

"Perceptia fata de femeile scandinave, in multe parti ale lumii, este aceea ca acestea se bucura de libertate sexuala, iar promiscuitatea este folosita de catre o agentie de stat pentru a promova turismul, transformandu-le pe femei intr-o alta atractie locala… cu beneficiul adaugat ca aici, sexul este gratis, spre deosebire de alte tari cunoscute pentru turismul sexual", noteaza site-ul Sociological Images.

In urma acestor critici, filmuletul realizat de catre agentia de publicitate "Grey", "Visit Denmark", a fost scos de pe YouTube.