"Papusile noastre nu seamana cu fiicele" presedintelui, Sasha si Malia, in varsta de sapte, respectiv 10 ani, a adaugat ea. Acestea sunt primele papusi de culoare din gama si sunt vandute la pretul la 9,99 dolari, de la inceputul lunii.
De altfel este, desigur, o pura intamplare si faptul ca celelalte papusi ale Ty se numesc Bubbly Britney (Spears), Lucky Lindsay (Lohan) sau Precious Paris (Hilton).
Lundeen sustine, insa, ca politica firmei nu este sa se inspire din staruri pentru a face papusi. Mai mult chiar, Ty evita sa dea papusilor sale nume de persoane in viata, pentru a nu "induce idei preconcepute" copiilor carora li se adreseaza acestea, potrivit newsIn.
Insa toate aceste coincidente au generat un val de reactii de nemultumire. "Trebuie sa ne amintim faptul ca (fiicele lui Obama - n.red.) sunt copii inca", a declarat pentru Chicago Tribune Christina Vercelletto, redactor sef la revista Parentig, consacrata parintilor. Din punctul sau de vedere, practica de a face marketing in jurul fiicelor presedintelui ca si cum ar fi staruri, vanzand papusi care par mai in varsta decat sunt Sasha si Malia, transmite un mesaj negativ si determina tinerii americani sa vrea sa creasca mai repede.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un producator de jucarii a lansat doua papusi inspirate de fiicele lui Obama.