Sexul este considerat activitatea cea mai populara in timp de criza de catre 37% dinte cei 2.000 de britanici care au participat la sondajul efectuat de Institutul YouGov.

"Discutiile cu prietenii" sunt pe locul doi, cu doar 18%, iar cascatul la vitrinele magazinelor se plaseaza pe locul trei (9%). Mersul la muzeu - in multe cazuri gratis - este pe ultimul loc, cu 6%. Restul persoanelor nu s-au pronuntat.

"In timp de criza, britanicii nu mai par atat de rigizi ca inainte", comenteaza Lisa Power, una dintre oficialii organizatiei de lupta impotriva SIDA, Terrence Higgins Trust, care a comandat studiul.

Cresterea vanzarilor la prezervative sustine aceste rezultate, potrivit organizatiei, care subliniaza ca un pachet "este mult mai ieftin decat o iesire" la restaurant sau la spectacole. "Expertii spun ca, in plus, 'exercitiul' ajuta la mentinerea fluxului de hormoni ai fericirii", potrivit companiei Trust.

A fi membru la o sala de sport costa intre 36 si 83 de euro pe luna, in timp ce relatiile sexuale sunt gratuite, spune organizatia, ca un exemplu.