Grupul olandez Philips Electronics isi propune sa cucereasca o buna parte din piata britanica a „jucariilor intime“, cu o gama de produse menite sa „imbunata- teasca viata sexuala a cuplurilor“. Potrivit comunicatului de presa al Philips, dat publicitatii la finele saptamanii trecute, gama se numeste „Relationship Care“ („Ingrijirea Relatiei“) si se adreseaza „unei piete noi, anterior neglijata“, respectiv cea a „consumatorilor in varsta de 35 pana la 55 de ani“, care sunt „deschisi fata de utilizarea de accesorii intime“.
Noile „jucarii“ sexuale pentru varsta mijlocie
Noile „jucarii“ sexuale pentru varsta mijlocie
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Noile 'jucarii' sexuale pentru varsta mijlocie .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Noile 'jucarii' sexuale pentru varsta mijlocie .