Un studiu efectuat de cercetatorii de la Gartner a descoperit ca exista oportunitati nenumarate de imbunatatire a managementului in cadrul firmelor mari, cum sunt multinationalele.
“Afacerile care exploateaza modul in care angajatii utilizeaza aceste site-uri servesc maririi productivitatii si profitabilitatii companiei respective”, a declarat Jeffrey Mann, vicepresedinte Gartner.
Provocarea consta insa in modul in care se aplica acest lucru lumii corporatiste, a adaugat Mann.
Cercetarea realizata de Gartner in octombrie si decembrie 2007 a descoperit faptul ca retelele sociale, serviciile de instant messaging, chatul, e-mail-ul, precum si share-ul de documente, atrag un interes deosebit pentru mediul de business.
Studiul sustinut in 18 tari din intreaga lume a mai aflat si faptul ca 38% din mai mult de 4.000 de utilizatori de calculatoare si telefoane mobile se conecteaza pe Facebook sau MySpace.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gartner: Companiile au de pierdut daca ignora retelele sociale.