Daca pana acum un site se raporta numai la numarul de utilizatori care accesau informatia on-line prin intermediul traficului, SATI pune de acum la dispozitie si informatii legate de profilul socio-demografic si obiceiurile de consum ale utilizatorilor site-urilor din Romania.
Studiul online SATI, care costa aproximativ 200.000 de euro pe an, a demarat pe 1 octombrie 2007, finalizandu-se la inceputul lunii martie 2008. Metodologia dupa care s-a realizat cercetarea a cuprins inregistrarea utilizatorilor unui site, aproximativ 15.000 de chestionare online si crearea unei baze de date necesare softului de media-planning.
Studiul online SATI, care costa aproximativ 200.000 de euro pe an, a demarat pe 1 octombrie 2007, finalizandu-se la inceputul lunii martie 2008. Metodologia dupa care s-a realizat cercetarea a cuprins inregistrarea utilizatorilor unui site, aproximativ 15.000 de chestionare online si crearea unei baze de date necesare softului de media-planning.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania are 4 milioane de internauti saptamanal.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania are 4 milioane de internauti saptamanal.