In schimb, americanii cu varsta mai mare de 35 de ani si pana in 64 de ani urmaresc TV-ul 4 ore/zi si utilizeaza serviciile spatiului online doar o ora si jumatate, surprind cei de la Nielsen.
De asemenea, Internetul este mult mai des folosit de catre cei care au veniturile mai mari de 100.000 de dolari/an (64.766 euro/an), in proportie de 2 ore si 18 minute pe zi, comparativ cu numai o ora, cat sunt conectati online cei care au un venit anual de pana la 25.000 de dolari (16.191 euro).
Asadar, cu cat inainteaza in varsta si au un venit mai mic, dar si mai putine studii superioare, cu atat americanii se uita mai mult la TV si folosesc mai putin Internetul.
Cu toate acestea, timpul alocat de catre locuitorii Statelor Unite celor doua spatii este oarecum apropiat.
In ianuarie 2008, timpul destinat vizionarii programelor TV a scazut, in timp ce Internetul a crescut, din punct de vedere al traficului obtinut.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Americanii urmaresc mai mult TV-ul decat utilizeaza Internetul.