Pe segmentul laptopurilor, compania a vandut 500 de unitati in primele trei luni ale anului curent. Compania a lansat gama de notebook-uri la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut isi propunea sa vanda intre 3.500 si 5.000 de unitati in 2008, potrivit lui Eduard Pughin, Manager Operational, Maguay.
Acesta a declarat ca isi mentine estimarile de vanzari pentru anul curs, explicand ca trimestrul trecut compania nu s-a concetrat pe vanzarea de laptopuri, ci pe gasirea partenerilor pe acest segment.
Maguay a inregistrat cresteri de 60% pe segmentul serverelor in primul trimestru al acestui an fata de perioada similara a anului trecut, anuntand vanzari de 200 de unitati.
Compania a lansat trei modele noi de notebook-uri eXpert Book, cu ocazia participarii la CERF.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Maguay, crestere de 60% pe segmentul desktopuri in T1.