Potrivit oficialului, Romania se plaseaza, in functie de venituri, pe locul al doilea inbusiness-ul din regiune, dupa Polonia.
Compania estimeaza o marja operationala de 2%, in crestere de la 1%, valoare inregistrata in 2007. Pentru anul in curs LG Electronics va investi 3,5% din veniturile inregistrate in 2007 ( aproximativ 3,6 milioane euro) in advertising.
Compania a obtinut, anul trecut, o cota de piata de 16% pe segmentul televizoarelor LCD si estimeaza, pana la finele anului, o crestere pana la 22-23% din piata. Monitoarele LCD produse de LG au avut, anul trecut, o cota de piata de 24%, iar in primul trimestru al anului in curs si-au adjudecat 25% din piata. Intreaga piata de LCD TV a crescut cu 82% in primul trimestru, potrivit presedintelui LG Electronics Romania, Han Khyu.
Televizoarele cu plasma marca LG s-au situat pe locul al doilea pe piata din Romania, in 2007, la o diferenta de un procent de Panasonic, cu o cota de piata de 31%. Compania intentioneaza, ca pana la finele anului, sa se pozitioneze pe primul loc pe acest segment de produse, dupa ce plasmele marca LG si-au adjudecat 39% din piata romaneasca in primul trimestru al anului 2008.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului LG Electronics Romania vizeaza afaceri de 140 mil. euro in 2008.