In luna februarie, cota de piata a Google pe spatiul Statelor Unite a crescut la 59,2%, fata de 58,5% in ianuarie, potrivit datelor furnizate de firma de cercetare de marketing comScore. In aceeasi perioada, cota Yahoo a scazut la 21,6%, fata de 22,2% in urma cu o luna, in timp ce Microsoft a inregistrat la randul sau o scadere, desi nu foarte dramatica, de la 9,8% la 9,6%. Daca AOL si-a mentinut cota de piata de 4,9%, o usoara crestere a inregistrat Ask de la 4,5% in ianuarie la 4,6% in luna urmatoare.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft pierde tot mai mult teren in fata Google pe piata motoarelor de cautare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft pierde tot mai mult teren in fata Google pe piata motoarelor de cautare.