Microsoft a anuntat ca programul de Internet Rapt va fi integrat in cadrul Atlas Publisher Suite, un set de programe folosite de site-uri pentru a administra publicitatea. Microsoft a cumparat Atlas anul trecut, in cadrul unei tranzactii mai largi, de 6 miliarde dolari.
Microsoft estimeaza ca piata publicitatii online se va dubla pana in 2010, la 80 miliarde dolari. Compania a facut o serie de achizitii pentru a completa oferta pentru companiile de publicitate si pentru detinatorii de pagini de internet, in incercarea de a ajunge din urma liderul cautarilor pe internet, Google Inc.
Microsoft estimeaza ca piata publicitatii online se va dubla pana in 2010, la 80 miliarde dolari. Compania a facut o serie de achizitii pentru a completa oferta pentru companiile de publicitate si pentru detinatorii de pagini de internet, in incercarea de a ajunge din urma liderul cautarilor pe internet, Google Inc.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft vrea sa cumpere un producator de programe pentru publicitatea prin Internet.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft vrea sa cumpere un producator de programe pentru publicitatea prin Internet.