Peste 9,3 oameni joaca World of Warcraft
World of Warcraft este deja cel mai mare joc online din lume, cu peste 9,3 milioane de membri, ceea care-l califica drept lider de piata in industria jocurilor online la ora actuala. Fiecare membru plateste lunar 15 dolari, pentru accesul intr-o lume fantastica, populata de dragoni, vrajitori si alte creaturi de basm, o lume unde se confrunta cu pericole fantastice, unde se lasa provocati si lupta pentru a acumula punctele necesare accesarii urmatorului nivel, mai complex si mai frumos, intr-o lupta si cautare de indicii si puncte care, pentru ei, constituie lumea reala servita intr-un mod diferit, prezentata prin alte imagini. Multi dintre ei sint atit de prinsi de joc incit uita, la propriu, elementele fundamentale ale realitatii, precum foamea si somnul, acest fenomen facind obiectul de studiu al multor cercetatori in antropologie si psihanaliza.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Spider-Man intra in World of Warcraft.