"Inainte de vizionarea unui DVD, este verificat un certificat pentru a determina daca DVD-ul va fi rulat cu sau fara intreruperi pentru reclame", se precizeaza in noul patent . "In cazul in care in certificat se specifica rularea acestora, reclamele pot fi obtinute de la un serviciu online care afiseaza mesaje publicitare la cerere sau pot fi incluse in continutul DVD-ului."
Mesajele publicitare urmeaza a fi prezentate in timpul rularii continutului discurilor DVD, asemanator celor difuzate de posturile de televiziune.
Mesajele publicitare urmeaza a fi prezentate in timpul rularii continutului discurilor DVD, asemanator celor difuzate de posturile de televiziune.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului IBM doreste includerea de reclame pe discurile DVD.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului IBM doreste includerea de reclame pe discurile DVD.