Profitul operational a fost de 23,81 miliarde yeni, in perioada aprilie-septembrie 2007, fata de 15,84 miliarde yeni in 2006. Profitul net a fost de 15,98 miliarde yeni, comparat cu o pierdere de 3,62 miliarde de yeni in 2006.

Ca si principalii sai rivali Sony si Canon Inc., compania cu sediul la Osaka beneficiaza de o cerere robusta la nivel global pentru camerele digitale.

De asemenea, Sanyo se bucura de vanzari puternice la bateriile litiu-ion, ce sunt folosite pentru laptopuri si telefoane mobile.

Sanyo, ce beneficiaza de ajutorul actionarului Goldman Sachs in procesul de restructurare, a anuntat ca urmareste sa-si dubleze profitul operational la 100 miliarde yeni (929 milioane dolari) sau mai mult, in urmatorii trei ani fiscali, concentrandu-si resursele pe celule solare (folosite la fabricarea panourilor solare) si acumulatori.

Sanyo, ce a anuntat pierderi in cei trei ani fiscali precedenti, a declarat ca planuieste sa cheltuiasca 350 miliarde yeni in urmatorii trei ani fiscali, pana in martie 2011, mai mult cu 40% fata de perioada precedenta.
In total, 70% din bani vor fi investiti in productia de baterii, celule solare si componente electronice.

Tinta pentru vanzarile de grup de cel putin 2,25 mii de miliarde yeni pana in martie 2011, s-a modificat foarte putin fata de estimarile de anul acesta, de 2,23 mii de miliarde yeni.

Sanyo este cel mai mare producator de acumulatori din lume, iar bateriile sale litiu-ion sunt folosite in patru din zece telefoane mobile la nivel global.

"Promit sa continui reformele Sanyo, pentru ca pana in 2010 sa reformez compania in totalitate", a declarat presedintele Sanyo Electric, Seiichiro Sano. In urma anunturilor, actiunile Sanyo s-au apreciat cu 8,5%, la 192 yeni.