Adevarul: Spre deosebire de Bogdan Enoiu si Adrian Botan, care au devenit „branduri", tu esti o prezenta discreta la imaginea McCann-Erickson. Este optiunea omului de media, care negociaza bugete, sau ii lasi deliberat pe cei doi sa se ocupe de imaginea agentiei?
Mihai Trandafir: Cred ca atat Bogdan Enoiu, cat si Adrian Botan au facut o treaba excelenta in ceea ce priveste imaginea McCann pe piata romaneasca si in peisajul regional. Ca si companie era normal sa ne focusam pe comunicarea recunoasterii de care ne-am bucurat in ultimii ani si pe plan strategic si creativ, mai ales ca la capitolul media lucrurile erau clare si McCann domina piata deja de multi ani. Nu cred ca mai era nevoie sa spunem ceva...

- Universal McCann este o divizie a agentiei McCann Romania. Pentru ca nu are personalitate juridica, bilantul sau nu se gaseste la Ministerul Finantelor. De fapt, pe ce „teren" joaca Universal cand se fac clasamentele din publicitate: la agentii de media sau la agentii de publicitate?
Pentru cine vrea sa se piarda in formalitati, exista multe feluri in care poti privi lucrurile. Insa, din punctul de vedere al clientilor sau al partenerilor furnizori de media, noi suntem acea companie care de multi ani este lider in furnizarea serviciilor de media in Romania. De aceea, am fost cu atat mai surprinsi sa vedem in cateva ziare cu reputatie diverse topuri care citau surse neverificate (gen RECMA), unde cifrele de afaceri ale principalelor agentii de media erau estimate cu erori intre -30% si +99%.

- Ce cifra de afaceri a facut Universal McCann in anul 2006?
Universal McCann a pastrat pozitia de lider de piata in ceea ce priveste serviciile de media, avand o cifra de afaceri ce depaseste 47 milioane de euro, cu 30% mai mare decat a urmatorului competitor, in ciuda unor realinieri internationale ale unor conturi importante, in care, din pacate, clientii locali nu au avut un cuvant decisiv.

- Cum pot sa verific aceasta cifra dintr-o sursa independenta, daca, imi cer scuze, nu te cred pe cuvant?
Singura posibilitate reala ar fi un audit independent, care sa valideze ponderea serviciilor de media in businessul McCann-Erickson Romania, asa ca daca esti interesat cu adevarat, te asteptam...