Campania a fost realizata de agentia de publicitate TMP Worldwide, iar spoturile vor rula timp de o luna prin intermediul retelelor online ale mai multor jocuri pentru PC.
Reclamele vor aparea in jocuri militare si de spionaj precum "Splinter Cell Double Agent", "Rainbow Six Vegas", "Enemy Territory: Quake Wars" si in jocul de curse auto "Need for Speed Carbon".
Government Communications Headquarters (GCHQ) este o agentie britanica de servicii secrete, care raspunde in fata Ministerului de Externe al Marii Britanii si care colaboreaza cu serviciile secrete MI5 si MI6.
Reclamele vor aparea in jocuri militare si de spionaj precum "Splinter Cell Double Agent", "Rainbow Six Vegas", "Enemy Territory: Quake Wars" si in jocul de curse auto "Need for Speed Carbon".
Government Communications Headquarters (GCHQ) este o agentie britanica de servicii secrete, care raspunde in fata Ministerului de Externe al Marii Britanii si care colaboreaza cu serviciile secrete MI5 si MI6.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Agenti secreti, recrutati prin intermediul jocurilor pentru PC.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Agenti secreti, recrutati prin intermediul jocurilor pentru PC.