Cum sa-ti muti compania in blogosfera Nu iti face blog de companie daca nu ai ce sa comunici. Aceasta a fost una dintre concluziile la care s-a ajuns in cadrul unui seminar organizat de Evensys, la conferinta Toolbox Online Communication. Daca, in schimb, compania ta are informatii interesante de transmis, timp pentru a o face si curaj pentru a aborda metode inovatoare de comunicare, blogul corporate poate deveni un instrument care sa fidelizeze consumatorii, sa imbunatateasca relatiile cu angajatii si chiar sa creasca vanzarile.
“Primul pas in lansarea unui blog de companie este sa inveti cum functioneaza blogurile in general”, a spus Sorana Savu, Senior Partner al Premium Communication, companie care si-a lansat blogul in urma cu un an. Ca pentru orice nou produs lansat pe piata, trebuie studiat cu atentie mediul in care blogul va functiona - temele abordate de bloggerii independenti cu cel mai mare trafic, ce ii incanta si ce ii dezgusta pe acestia.
“Primul pas in lansarea unui blog de companie este sa inveti cum functioneaza blogurile in general”, a spus Sorana Savu, Senior Partner al Premium Communication, companie care si-a lansat blogul in urma cu un an. Ca pentru orice nou produs lansat pe piata, trebuie studiat cu atentie mediul in care blogul va functiona - temele abordate de bloggerii independenti cu cel mai mare trafic, ce ii incanta si ce ii dezgusta pe acestia.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa-ti muti compania in blogosfera.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa-ti muti compania in blogosfera.