Agentii de web design, agentii de interactiv, publisheri, dar si freelanceri au inscris peste 360 de lucrari in competitiile Internetics de anul acesta. Festivalul, care a fost creat pentru a premia industria online, cu tot ceea ce cuprinde ea - creatori, utilizatori, clienti, se afla la cea de-a saptea editie si, ca in fiecare an, au loc trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, iar anul acesta cele mai disputate sunt Web Space - Servicii Online - Magazine Online si Web Promo - Site-uri de promovare - Produse de consum rapid.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Peste 360 de lucrari in competitiile Internetics.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Peste 360 de lucrari in competitiile Internetics.