Retele sociale se extind tot mai mult in spatiul mobil. M:Metrics, companie care se ocupa cu analiza pietei mobile, a colectat date atat de la utilizatorii americani, cat si de la cei europeni, vest-europeni mai precis, pentru a crea o imagine de ansamblu a dinamicii retelelor sociale, prezentata de eMarketer. Rezultatul a fost ca aproximativ 12,3 milioane de utilizatori au accesat site-ul unei retele sociale de pe telefonul mobil pe parcursul unei luni.
Pe perioada analizata, consumatorii din Statele Unite au fost mai activi in aceasta privinta decat cei europeni, numarul celor care au intrat intr-o retea sociala fiind mai mare cu 3,5%, adica aproximativ 7 milioane de utilizatori. In privinta utilizatorilor impatimiti, care accesau acest tip de servicii de mai multe ori pe saptamana sau chiar zilnic, Statele Unite "gazduieste" 1,8% din aceasta categorie.
Pe perioada analizata, consumatorii din Statele Unite au fost mai activi in aceasta privinta decat cei europeni, numarul celor care au intrat intr-o retea sociala fiind mai mare cu 3,5%, adica aproximativ 7 milioane de utilizatori. In privinta utilizatorilor impatimiti, care accesau acest tip de servicii de mai multe ori pe saptamana sau chiar zilnic, Statele Unite "gazduieste" 1,8% din aceasta categorie.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Celularul si socializarea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Celularul si socializarea.