Yahoo ataca din nou Google prin Bebo Reprezentantii celor doua companii nu au dezvaluit termenii si conditiile parteneriatului, insa oficialii Yahoo au declarat ca intelegerea va determina o crestere semnificativa a vanzarilor din publicitate prin atragerea unui segment de public mai tanar, care utilizeaza platformele de socializare online.
Este pentru prima oara cand Yahoo a fost de acord sa ofere publicitate unui site de socializare online, in conditiile in care inainte Bebo beneficia doar de motorul sau de cautare. Audienta insumata a celor doua companii navigheaza pe 11,7 miliarde de pagini de Internet pe luna si reprezinta 75% din totalul internautilor din Marea Britanie, potrivit declariilor oficialilor celor doua companii.
Este pentru prima oara cand Yahoo a fost de acord sa ofere publicitate unui site de socializare online, in conditiile in care inainte Bebo beneficia doar de motorul sau de cautare. Audienta insumata a celor doua companii navigheaza pe 11,7 miliarde de pagini de Internet pe luna si reprezinta 75% din totalul internautilor din Marea Britanie, potrivit declariilor oficialilor celor doua companii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Yahoo ataca din nou Google prin Bebo.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Yahoo ataca din nou Google prin Bebo.