UPC a pierdut 50.000 de clienti pe cablu TV in trei luni Astfel, compania furnizeaza Internet pentru 137.800 de clienti, comparativ cu 133.000 la sfarsitul primului trimestru. Pe zona serviciilor de telefonie, compania avea 71.900 de abonati, cu 6.500 mai mult decat in decat in primul trimestru al anului, arata un raport al Liberty Global.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in prezent, aproape 1.400.000 clienti, din aproximativ 200 orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in prezent, aproape 1.400.000 clienti, din aproximativ 200 orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului UPC a pierdut 50.000 de clienti pe cablu TV in trei luni.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului UPC a pierdut 50.000 de clienti pe cablu TV in trei luni.