Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat reprezentantii operatorului de telefonie.
"O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care companie include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.
"O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care companie include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romtelecom isi propune sa ajunga la 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romtelecom isi propune sa ajunga la 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului.