Pe termen scurt, Cosmote va lansa i-mode, un serviciu inovator care ofera o gama larga si unica de continut tematic si aplicatii pentru utilizatorii individuali si companii, debutand astfel in furnizarea de servicii de date. In acelasi timp, Cosmote este preocupat si de calitatea serviciilor si a acoperirii retelei.
Grupul Cosmote, furnizorul de telecomunicatii mobile cu cea mai extinsa prezenta regionala, inregistreaza 12 milioane de clienti in cele cinci tari din Sud-Estul Europei unde are operatiuni si estimeaza ca va atinge un numar de 15 milioane de clienti in regiune in anul 2009, o parte importanta a acestora provenind din Romania. Cosmote a lansat in ultima perioada extraoptiuni pentru utilizatorii de cartele, cu minute gratuite incluse si de asemenea, servicii sperciale pentru companii.
Grupul Cosmote, furnizorul de telecomunicatii mobile cu cea mai extinsa prezenta regionala, inregistreaza 12 milioane de clienti in cele cinci tari din Sud-Estul Europei unde are operatiuni si estimeaza ca va atinge un numar de 15 milioane de clienti in regiune in anul 2009, o parte importanta a acestora provenind din Romania. Cosmote a lansat in ultima perioada extraoptiuni pentru utilizatorii de cartele, cu minute gratuite incluse si de asemenea, servicii sperciale pentru companii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cosmote a depasit pragul de doua milioane de clienti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cosmote a depasit pragul de doua milioane de clienti.