News Corp si NBC Universal vor lansa in aceasta vara un serviciu care va reprezenta un competitor puternic pentru YouTube, prin oferirea gratis a productiilor TV in varianta integrala precum si prin clipurile muzicale ale tuturor artistilor care au contracte incheiate cu cele doua grupuri. In plus, cei doi giganti media au atras de partea lor si rivalii Google, in a carui posesie se afla YouTube, AOL, MSN si Yahoo fiind de acord distribuie continutul video oferit de News Corp si NBC.
Analistii considera ca noul serviciu va fi un concurent puternic pentru YouTube, deoarece News Corp si NBC vor oferi productii video in varianta integrala si fara a cere o taxa, in timp ce YouTube ofera clipuri a caror durata este in medie de cinci minute. In plus, mai multi furnizori de continut video au dat in judecata YouTube pentru postarea clipurilor fara a detine drepturile de autor, noul serviciu fiind planificat chiar de catre producatorii TV pentru a isi proteja propriile productii.
Analistii considera ca noul serviciu va fi un concurent puternic pentru YouTube, deoarece News Corp si NBC vor oferi productii video in varianta integrala si fara a cere o taxa, in timp ce YouTube ofera clipuri a caror durata este in medie de cinci minute. In plus, mai multi furnizori de continut video au dat in judecata YouTube pentru postarea clipurilor fara a detine drepturile de autor, noul serviciu fiind planificat chiar de catre producatorii TV pentru a isi proteja propriile productii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gigantii media se aliaza impotriva YouTube.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gigantii media se aliaza impotriva YouTube.