Postul public de televiziune britanic Channel 4 a pierdut un contract de sponsorizare de 4,4 milioane de euro de la compania Carphone Warehouse in urma scandalului de rasism in care a fost implicata castigatoarea ultimei editii a emisiunii "Big Brother", anunta Sky.com.
"Imensa publicitate din jurul show-ului si implicarea noastra ne-a facut sa ajungem la concluzia ca este vremea pentru noi sa cautam o alternativa", a anuntat un comunicat al Carphone Warehouse, cel mai mare retailer independent de telefonie mobila din Europa, citat de Sky.com.
"Imensa publicitate din jurul show-ului si implicarea noastra ne-a facut sa ajungem la concluzia ca este vremea pentru noi sa cautam o alternativa", a anuntat un comunicat al Carphone Warehouse, cel mai mare retailer independent de telefonie mobila din Europa, citat de Sky.com.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Channel 4 a pierdut un contract de 4,4 milioane de euro dupa scandalul 'Big Brother'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Channel 4 a pierdut un contract de 4,4 milioane de euro dupa scandalul 'Big Brother'.