Compania germana, cistigatoare in fata celor de la Gemius (Polonia) si Weborama (Franta), va masura traficul si audienta site-urilor web, a profilelor socio-demografice ale vizitatorilor si include in oferta sa monitorizarea campaniilor publicitare din segmentul online.
Divizia Internet a Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a organizat o selectie de oferte pentru furnizorii solutiei tehnice a studiului de masurare a site-urilor web, la care au participat sapte companii.
Divizia Internet a Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a organizat o selectie de oferte pentru furnizorii solutiei tehnice a studiului de masurare a site-urilor web, la care au participat sapte companii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Internetul romanesc va fi monitorizat nemteste.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Internetul romanesc va fi monitorizat nemteste.