Oficialii au tintit de la inceput o pozitie importanta pe piata telefoniei mobile din Romania. Sperantele acestora se intemeiau pe faptul ca telefonia mobila avea anul trecut un procent de piata de sub 60%, sub nivelul inregistrat in alte tari.
Astazi grecii sunt foarte optimisti. Cosmote va avea peste un milion de clienti la finele acestui an, a declarat, ieri, directorul general al companiei, Nikolaos Tsolas odata cu sarbatorirea primului an de functionare dupa relansarea operatiunilor comerciale. Tsolas estimeaza o cota de piata de 6,5% pana la finele anului si ca acoperirea retelei Cosmote va atinge 95% populatie si 82% teritoriu la sfarsitul anului in curs, iar in 2007, 98% populatie si 95% teritoriu.
Mai mult, oficlialul grec a indicat ca strategia grupului prevede ca portofoliul de clienti al intregului grup Cosmote sa creasca cu 50% pana la finele anului 2009, la 15 milioane de utilizatori.
Vodafone apasa pe acceleratie
Ziua de ieri nu s-a rezumat numai la aniversarea companiei Cosmote. Chiar in cursul zilei de ieri, coincidenta sau nu, directorul general al Vodafone Romnia, Liliana Solomon, a declarat ca Vodafone a recuperat o mare parte a diferentei fata de Orange Romania in privinta veniturilor datorita cresterii numarului de clienti.
Potrivit Lilianei Solomon, telecomul mobil romanesc este impartita, in privinta cotei de piata astfel: Orange Romania - 47,6% , Vodafone Romania - 45,4%, Cosmote Romania - 4,3% si Telemobil - 2,7%. Aceste cifre au fost confirmate si de Nikolaos Tsolas.
In ceea ce priveste raportul abonamente/cartele preplatite, cei doi jucatori care domina piata au pozitii similare, 68%-32% (Orange Romania), si 66%-34% (Vodafone Romania).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum arata telecomul mobil romanesc la un an de la Revolutie.