18 Decembrie 2007 , 01:40 in IT&C
Romanii nu se uita la bani atunci cind vor sa-si achizitioneze un televizor LCD sau unul cu plasma.
Conform Cotidianul, unu din trei romani (34%) isi alege plasma sau televizorul LCD in functie de marca si de caracteristicile tehnice, se arata intr-un studiu realizat de firma de cercetare SNA Focus pentru LG. In schimb, pretul este printre cele mai putin importante caracteristici. Astfel, doar unu din opt (12%) dintre cei chestionati a declarat ca pentru el conteaza costul produsului. Pretul este pe locul patru in topul criteriilor dupa care romanii se orienteaza asupra unui produs, pentru ei contind mai mult brandul, datele tehnice si publicitatea. De asemenea, designul, influenta culturala sau culoarea produsului influenteaza decizia a 10% dintre respondenti, experienta personala si recomandarile conteaza pentru 3% dintre cei chestionati, in vreme ce 4% au declarat ca iau decizii in functie de ofertele speciale ale retailerilor sau ale producatorilor.

Fata de anul 2006, potrivit Jurnalul National, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de cumparare. Un alt factor de decizie (in special pentru populatia cu varsta cuprinsa intre 35 si 54 de ani) sunt designul produsului cumparat si tendintele in design interior. Consumatorii isi aleg televizorul pentru a completa stilul caminului, asociind designul cu notiunea de stil si valoare.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brandul bate pretul.