30 Octombrie 2007 , 01:42 de Cristian Curus in IT&C
Producatorul finlandez de telefoane mobile Nokia a intrat de sambata in randul companiilor care detin un portal tip "social networking"

Nokia este pusa pe fapte mari si doreste cucerirea ultimei redute... Internetul. O dovedeste noul serviciu Mosh (http://mosh.nokia.com), unde utilizatorii de telefoane Nokia isi pot crea un cont si uploada imagini, video sau chiar tine un blog. Utilizatorii au la dispozitie atat un portal care poate fi accesat de pe calculatorul personal, cat si o versiune destinata telefoanelor mobile - care are aceleasi functii ca si cealalta, insa designul este minimalist, "compresat" pentru rapiditate in navigare si incarcarea continutului. Noutatea absoluta pe "piata" comunitatilor online (chiar daca nu va place, retelele sociale au devenit o piata atractiva pentru toate firmele mari din industria IT sau online) o reprezinta faptul ca pe Mosh se pot "schimba" (sharing) si programe destinate telefoanelor mobile sau PC-urilor, si chiar documente text sau PDF. Desi online de doar doua zile, site-ul a castigat - fara nici un fel de promovare online - aproximativ 6 milioane de vizitatori.

Romania Libera

Sursa: Romania Libera



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Nokia a lansat o platforma de socializare online.